Gewoon onzin....


“Jouw waarheid hoeft niet altijd mijn waarheid te zijn net zoals mijn waarheid niet altijd de jouwe is.”

Essent, Snapper kapot? (Laatste?)

Leestijd ongeveer 1 minuut.

Essent!Diep triest! Essent is een grote maatschappij en dat laten ze weten ook. Veel mooie woorden maar o zo klantonvriendelijk. Ze maken afspraken met je die ze niet waar kunnen maken en waarvan ze zelfs kijhard ontkennen dat ze gemaakt zijn. Wanneer je bewijs hebt van het doen van toezegging dan reageren ze daarop met de opmerking, “stuur het bewijs maar op, dan onderzoeken we het!”. En wat doen ze wanneer je bewijs aanleverd? Gewoon negeren, dan bestaat het ook niet! Ja, zij zzijn groot en ik is klein! ’t is niet eerlijk!

Yosy

Eerdere berichten over Essent; 

In reactie op

  • Woensdag 5 oktober; “De audiobestanden die u bij uw mail heeft toegevoegd kunnen we niet openen”. Nogmaals de audiobestanden toegevoegd en nu naar een ander mail adres verzonden.

    Donderdag 6 oktober; Mailtje van Essent; er staat nog een bedrag open van €20,- dat voor 16 oktober betaald moet worden anders wordt het verhoogd met nog eens €20,-. (de openstaande €20,- zijn de extra incassokosten berekent op de te laat betaalde factuur)

    Vrijdag 7 oktober, ochtend; Mailtje gestuurd aan Essent met de volgende tekst;

    Hallo,
    Terwijl er nog onenigheid bestaat over het wel of niet hoeven te betalen van een factuur worden er al wel incassokosten in rekening gebracht. Kunt u hier voor mij naar kijken? Ik heb alle verdere facturen betaald om verder “gezeik” te voorkomen. Ik heb de factuur waar de onenigheid over bestaat ook betaald in de veronderstelling dat wanneer het onderzoek afgerond is, ik deze terugbetaald krijg. De incassokosten vind ik in deze dan ook niet terecht. Ik kan wel met de klantenservice bellen maar dan moet ik weer mijn hele verhaal doen en de dames en heren kunnen toch niet anders doen dan dat er vanuit het computersysteem wordt toegestaan.

    Ik hoop dat u snel reageert omdat de 16e oktober de incasso kosten á €20,- alweer verhoogd zullen worden met €20,-.

    Vrijdag 7 oktober, avond; Telefoontje Essent naar aanleiding van mijn mailtje. De vriendelijke mevrouw gaat één en ander uitzoeken.


    Vrijdag 7 oktober, avond, binnen een uur terug gebeld;
    Excuses van Essent omdat alles zo vervelend verloopt. De extra maand factuur komt te vervallen en wordt teruggestort en de incassokosten worden verwijderd. De 2e mail met de audiobestanden is nooit aangekomen.

    Gelukkig Probleem opgelost. Ik heb nog wel aangegeven dat een bedrijf als Essent veel macht heeft en dat ze wat meer moeten uitkijken met het doen van toezeggingen. De vriendelijke mevrouw was het met me eens.

    Fijn Weekend!

Geef een reactie